מתחילת השנה ועד ספטמבר 2019 אושפזו בישראל 682 בני אדם בעקבות תאונות המערבות כלי רכב חשמליים זעירים כך על פי נתוני מכון גרטנר. זינוק חד של למעלה מ-300% במספר רוכבי הקורקינטים החשמליים שאושפזו עקב תאונה בשלושת הרבעונים של 2019 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד (סה"כ 159 לעומת 50 בשנה שעברה).
מנגד, באופניים החשמליים ישנה דווקא ירידה של 20% במספר הנפגעים: מ-630 מאושפזים בשנת 2018, ל-488 מאושפזים בלבד בשנת 2019.
גם בקרב הולכי רגל שאושפזו בגלל תאונות דרכים עם אופניים חשמליים או קורקינטים ישנה ירידה, של 35% (מ-54 ל-35),.
ישנה ירידה חדה של 43% במספר הילדים מתחת לגיל 16 שנפצעו ואושפזו כתוצאה מתאונת אופניים/קורקינט חשמליים, אם כי חשוב לזכור - עדיין מדובר בגיל שהרכיבה בו איננה חוקית.
נמשכת העלייה במספר הפצועים קשה ואנוש – 91 פצועים בשנת 2019 לעומת 87 בשנת 2018. 15% מהפצועים בתאונות של אופניים חשמליים ו-;13% מהפצועים בתאונות של קורקינטים – הם פצועים קשה ואנוש.
בשנת 2019 נרשם זינוק משמעותי של כמעט פי חמישה במספר רוכבי הקורקינט החשמלי שאושפזו עם פציעת ראש קשה: 28 פצועים כאלה אושפזו השנה, לעומת 6 בלבד בשנה שעברה הסיבה המרכזית – אי חבישת קסדה.